Min vecka i icke kronologisk ordning.


Piffade till fikat på jobbet.
Icke uppskattat av husmor, men dock av diakonen.



Hittade ett ytterst intressant duschmunstycke på Lidl.
Well...



Fann choklad på jobbet.
Synd att jag inte gillar choklad.





Just chillin with my homie Linus...


...Och Elsa.


Fick en väldigt tjusig teckning.


Och massa armband.


Är fundersam på vad som händer när man stoppar i rätt nyckel.
Låset i fråga har ingen matchande dörr.
Bara ett lås.



Still rockin' it in my nätmössa.


Var på läger. Dvs, inte min vardagliga outfit, även om man faktiskt kunde tro det.

Kommentarer
Postat av: Emmma

Sist vi sågs hade du ju dom där kläderna..

2011-03-06 @ 01:54:08
Postat av: Linnea

Jag vet varför det bara är nyckelhål! De förvarar extranycklar där! Fick följa med min gamla vaktmästare en gång. Tydligen är det lättare att ha en nyckel till alla rör istället för massa nycklar i en nyckelknippa. Logik? Sådär...

2011-03-13 @ 01:19:56
URL: http://valinorri.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0