Skånetripp!

Jag är för tillfället nere i Skaune hos min mamma och minglar med gamla bekantskaper innan färden tar mig till hufudstaden där jag ska på kurs i en vecka.
Mycket farande hit och dit, men det får mig att känna mig viktig!


Mamma har övergött katten.

Igår (torsdag) såg jag "Svinalängorna" på bio och jag tyckte verkligen inte den var bra, men enda anledning till att jag såg den var för att min superstar till mamma gjorde en sådan fantastisk insats i filmen.

Så jag festade loss med vilda möss istället.

Hur kan man inte gilla namnet på Lidl's godis?

Idag (fredag) har jag slagit rekord i hur länge man kan sitta på ett café (6 timmar), tillsammans med diverse trevligt sällskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0