Sigtuna. Min lilla familj.

Wow vad en vecka kan gå fort!
Jag har spenderat den på Sigtuna Folkhögskola ihop med en hel drös med alldeles underbara människor, och OJ vad mycket jag har lärt mig!
Allt från konflikthantering, själavård, lekar, till teckenspråk!
Teckenspråk är bland det coolaste jag vet.

Och alla dessa människor! Bara tanken på dem värmer mitt hjärta och gör mig nästan tårögd.


Lisa, Anna (teckenspråkstolk), Rita, Isabelle, Oscar och Cissi.


Bakkväll (fattar ni ordvitsen?), Moa och Jimmy.


"Försök att se söta ut!"


Moa.


Mellis.


Fritjof bland alla våra andaktskåp.


På fryshuset i Stockholm har dom typ nordens största pärlplatta.
Detta är nog en tredjedel av den.



Lunch på Fryshuset.


Jimmy.


Charmen själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0