Full fart.

Vad har hänt dom senaste dagarna?
Jag har varit på "olivgården" som är lunchcafé i kyrkan som många äldre går till, och jag har redan blivit kompis med en av tanterna, hon är helt underbar!

Sen var jag på gudstjänst igår, där jag blev välkomnad till församlingen, och jag fick även en fin blomma som jag inte har en aning om hur man sköter, men fin är den.

Idag har jag suttit och vikt papper-stoppat i papper i kuvert- stängt kuvertet-satt på adresslapp.
Det var lagom kul, men det som var mindre kul är att jag gick vilse på vägen till pastoratet så jag hamnade i Nolhaga istället. (Simrishamnsspråk= jag skulle till hamnen men hamnade i Simris.)

På kvällskvisten (heter det ens så?) så har jag pysslat med lägenheten och bara njutit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0