Veckan som gått;

Kära vänner.
Det har kommit till min kännedom att ni whinar (för er över 25 år; whina=gnälla) över att här inte kommer inlägg tillräckligt ofta.
Nu är det såhär, att ni verkar tro att jag föddes rolig, att allt som flyger ur min mun är spontant?
Och då tror ni rätt!
Men jag är ibland lite för lat för att orka skriva ner allt som händer i mitt roliga liv, så här får ni ett gäng bilder istället, utan sammanhang eller kronologisk ordning:



Jag fick vara Lucia på lussevakan i Stockslyckekyrkan. Det var ett ytterst seriöst Luciatåg för att tillägga.


Jag skaffade mig homies i Landskyrkan.
Herr Präst hånade mig för att jag först trodde det var kor.

(Hästarna+ massa andra djur användes till Levande julkrubba.)



Jag var i tidningen för att jag var med i Levande Julkrubba och sjöng med min ack så ljuva stämma, utklädd till ängel med en matchande regnponcho.
Det var snorkallt och snöade, men vad gör man inte för att få sina 15 minutes of fame
?


När jag inte spelade ängel, så hängde jag en hel del inomhus.
Om jag någonsin gifter mig, så ska det vara i Landskyrkan!



Och när jag inte satt och gjorde ingenting, så fixade jag fika till alla skådisarna.


Vi hade julfest för de unga ledarna i Stockslyckekyrkan, varpå Lena-Carin kände att jag kvällen till ära skulle se ut som Kitty Jutbring. (Mina ord, inte hennes.)
Sen tappade jag den röda kulan.



Kanske ska tillägga att vi gick utklädda såhär, Lena-Carin med Luciakrona, Joel med tomtemask, och jag med glitter, ner till korvkiosken för att köpa lite mat.
De som jobbade tittade lite skumt på oss, men vi låtsades som att det regnade.
Vilket det gjorde också förvisso.



Jag införskaffade en suspekt fil på Maxi.
Den var god, för er som undrar. (Och det är klart ni gör!)
Den får 3½ av 5 toasters!


Jag lyckades halka rätt ordentligt en natt, och lyckades landa på fingrarna.
FRESH.



Sushi och GP en måndagseftermiddag fick mig att känna mig mer viktig än vad jag egentligen är.
Men gott är det! (Sushin, inte tidningen...)



Så, klar!

Frågor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lookin very sharp with balls in ya ear!! ;)

2010-12-22 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0