Shit happens...

...when you party naked!

Okej, nu var jag inte naken just vid detta tillfället när denna smärre olyckan infräffade.
Mitt mål var att laga lite te.
(Burken till vänster innehåller min linsbehållare och kokhett vatten.)


Efter den KATOSTROFALA olyckan så ändrade jag planer.
(Tur att min dammsugare befinner sig i köket förberred just för oväntade olyckor som dessa.)
(Det är inte alls så att jag bara inte orkat ställa in dammsugaren i skåpet, utan att den legat i köket i 3 dagar nu.)

Nåväl, jag ångrade mitt tedrickande till att ta en öl istället. Jag menar, det är trots allt måndag.
Ölen köpte jag mest för namnets skull.


Och jag avrundar kvällen med de enda männen i mitt liv (tyvärr.)
But I sure do love 'em nuts!


Jag framstår som världens patetiska singel.
But now the truth is out there. (Tänk arkiv X typ).
Jag är singel och desperat.

Hejdå!


_____________________________________________________________________________________

Update: Öl och glass fukar faktiskt ihop, förutom att det isar lite i gaddarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0