Nu ska ni få höra!

Då mamma inte riktigt hänger med i svängarna (mama, you have to keep up), som det faktum att jag är blond (nåja) så har jag tydligen blivit blåögd på köpet.

Trots blondheten, blåögdheten och min barm (hey 1800tals-ord), så känner jag ändå att jag inte riktigt lyckas representera den stereotypa svenska tjejen. Synd, för det var verkligen det jag strävade efter.

Jag har även haffat mig ett par örhängen (mellandagsrea <3) och har använt detta för första gången på typ 3 år.
Det faktum att mina örsnibbar ser ut som en gammal tants (ni vet tanter som har helt avlånga örsnibbar!) så låtsas jag inte om det. Så går det när man töjt öronen som en tok de senaste åren. Man ser ut som en tant helt enkelt.

Jag har nyårsångest då det kommer sluta med att jag kommer dricka billigt Tyskland-"vin" och lyssna på "When a man loves a woman".
När jag tänker efter så skulle detta aldrig hända, så jag är så trött på den låten sen Gran Canaria-08.
Men ni förstår vad jag menar, hoppas jag.


Ja, det är en finne på hakan och jag är osminkad.
Come on, vad begär ni av mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du har blivit helt arisk nu ju!! :( Finns de ens plats för brunetter och brunögda i ditt liv numera??? DU ÄR EN LIDEN TÖSABIIIIID!!

2010-12-29 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0