Maxi

Som en del vet om, så tycker jag det är väldigt trevligt att gå omkring på Maxi och filosofera.
Jag har märkt att Alingsåsare är väldigt närgångna, istället för att säga "ursäkta" så blir man kramad bakifrån av en vilt främande man som ville ha tag på varor som stod på båda sidorna om mig.

Sen har jag även upptäckt att det inte är smart att gå dit en fredag eftermiddag, då ALLA är där och kör hundvagnarna på rumpan på mig.

Roligt det där.

Nåväl.
Redan vid ingången så var det någon jag än funderar på.
Vad menar dom?!



Sen såg jag sjukt fresht kött.



Sen hittade jag lite särskrivningar;


Och till sist var jag klar!


Bör kanske tilläggas att alla påsar gick i sönder på trottoaren och jag fick gå fram och tillbaka med sakerna.
För att sen få upp dom på 3e våningen, så la jag allt i en resväska.
Det gäller att vara praktisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0